poniedziałek, 4 lutego 2013

Odnośnie kwalifikacji do 1 Rundy PDS


Liczba osób zapisanych do Polish Drift Series ciągle rośnie więc biorąc to pod uwagę zmieniamy godzinę rozpoczęcia kwalifikacji na godzinę 19:00 w niedziele. Jeśli na zawodach pojawią się wszystkie zapisane osoby to będą to największe jak do tej pory zawody driftingowe w Polsce!

Mamy cichą nadzieję na to że dojdzie może jeszcze kilka osób i będzie można rozegrać TOP32. Wszyscy są mile widziani zaczynając od początkujących a na starych wyjadaczach kończąc. Zachęcamy do zapraszania znajomych do wzięcia udziału bo im nas więcej tym większa zabawa.

5 komentarzy:

  1. A jeśli jestem amatorem i driftuje od 2dni jestem mile widziany czy jednak lepiej nie ? bo niewiem czy startowac a drift to moja pasja i chcem sie czegoś nauczyć

    Picek17

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko! Jeśli masz jakieś problemy, zagadaj do kogoś przed zawodami to napewno ci ustawi jakieś auto czy da jakieś porady ;) Każdy start w zawodach to jakieś nowo zdobyte doświadczenie więc nawet nie trzeba się ustawiać na wygranie na np. na nauke jazdy w parach czy cos :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja poprosze ładnego setupa do Nissana240sx zapłace ;)Może to coś pomoże. Może zrobicie drugi trening bo dopiero wczoraj sie zapisałem i na pierwszym mnie nie było chyba że ktoś na osobnosci by chciał jakieś rady dać jak by co GG 44650916

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możemy razem Sobie polatać jak chcesz powiem Ci wszystko co wiem i moge Ci ustawić auto za Free :)

      Usuń
    2. Podaj GG :) już dzisiaj chyba nie polatamy raczej jutro gdzies od 10 moge

      Picek17

      Usuń